Songbird Sunday met Chantal Acda

Talentenjachten lopen over van het talent. Om dit talent een podium in de Zaanstreek te bieden organiseren zangschool La Cantante en de Flux Popschool Songbird Sunday. Schrijf je zelf muziek en vind je het leuk om een keer op het podium te staan? Schrijf je in! Zowel eigen werk als covers mogen ten tonele worden gebracht. Je mag jezelf begeleiden of je kan je laten begeleiden door onze professionele pianist. Opgeven kan via popschool@podiumdeflux.nl of info@lacantante.nl

Special guest voor deze editie van Songbird Sunday is Chantal Acda. De Belgisch-Nederlandse Chantal Acda staat voor persoonlijke songs vol fijne laagjes en kwetsbaarheid. Na Let Your Hands Be My Guide (2013) en The Sparkle In Our Flaws (2015), ligt nu ook het album Bounce Back in de schappen. Chantal Acda draait al even mee in formaties als Isbells, Marble Sounds en True Bypass. Haar solocarrière ging enkele jaren geleden van start. Met broze songs breekt ze wereldwijd harten, met hulp van notoir volk als Adam Wiltzie (A Winged Victory For The Sullen) en Nils Frahm.

Gratis entree

Klik hier voor meer info.