Nieuwe cursussen 2019-2020

Het seizoen is weer begonnen. De Flux Popschool heeft daarop haar aanbod vernieuwt. Wil je in een band spelen? Of wil je zingen? Heb je al ervaring of geen ervaring? Geeft allemaal niet. Speelplezier is wat echt telt. Er komen nieuwe Rap en DJ lessen, de bandcoachings zijn er nu ook voor beginners. Er zijn popzangcursussen. Bovendien sta je gegarandeerd op een podium om jezelf te presenteren tijdens De Flux Popschool presentatie-avonden, de Songbird Sundays, Jamsessies (The Jam!) en als afsluiter een Zomerfestival op een professsioneel buitenpodium.

Kijk rustig rond hier. Zie wat je echt leuk vind. Of zoek ons op tijdens de Zaanse Uitmarkt op zaterdag 7 september aanstaande en laat je daar informeren.