De Flux op de Zaanse Uitmarkt zaterdag 7 sept

DJ lessen, Silent Disco, Popschool bands en Ruben Hoeke.

Podium de Flux en de Flux Popschool staan dit jaar weer in volle glorie op de Zaanse Uitmarkt om jou te informeren van wat wij allemaal voor een mooie dingen gaan doen aankomend seizoen.

Verder optredens van: Ruben Hoeke met het Zaans Showorkest, Identity Crisis en S-Cape.

Ruben Hoeke laat met een tipje van zijn gitaarkunsten zien wat hij gaat doen in de Flux aankomende winter. En reken maar dat dit omvangrijk is. Hij komt met zijn gitaartalenten, brengt een nieuwe plaat uit en heeft samen met de Flux een nieuw programma samengesteld inzake Blues aan de Zaan.

S-Cape is een gezellige Popschool band met leden uit de Zaanstreek/Amsterdam waarbij plezier maken tijdens de repetities en uitvoeringen voorop staat. Ze spelen vrolijke up-tempo muziek van verschillende artiesten, van de jaren 70 tot de huidige hits met af en toe een rustige song tussendoor.